Ozaj neviem, ako mám začať s mojou úvahou.
Pri nákupoch som zažila množstvo príbehov v obchodných centrách, ale teraz fakt neviem, ktorý vybrať.
Stačí si zapnúť televízor a horor je na svete.
Taký mor-svinský, vtáčí…u nás aj vo svete.
Už aby mal človek strach si kúpiť základné potraviny-vajíčka, kurča, morčacie mäso, ale aj bravčové…
V múke a v strúhanke sú mole. Chlieb, pečivo na druhý deň je ako kameň a krájaný balený chlieb na druhý deň splesnený.
A tie akcie!
Ak si kúpim mandarínky, ešte nedôjdem domov a už sú splesnené.
Podobne pomaranče, jablká, banány /tie vedú!/. Už sa človek nad tým ani nepozastavuje, veď všetci kupujúci sme s podobnej situácii.
Ale minulý týždeň som zažila ozajstnú nákupnú „šajbu“.
Môj manžel chodí veľmi rád nakupovať. Mne to vyhovuje, pretože ešte chodím do práce a nutné veci zoženie.
Má to ale jednú chybu-nakupuje, akoby mala byť vojna !
To bolo v akcii…to bolo v akcii…
A ja šetrná, ktorá nevyhodí ani smietku, neviem, ako mám všetky potraviny spracovať.
My sme boli vedení tak, že jedlo bolo posvätné.
Ak sme nezjedli my, vždy sa ušlo pocestným.
A tak, okrem iných potravín, kúpil chladenú kačku-keby kačku! Ale kačiatko.
Malé, mäkučké od masti, z ktorého by sa vytopilo možno deci masti a obtiahnuté kosti mäskom.
Ale bolo v akcii!!!
Záruka- 10 dní.
Na tretí deň som chcela kačku nasoliť, okoreniť ,aby som ju na ďalší deň upiekla.
Ale bola akosi neprirodzene nafúknutá v obale.
Preto som ju nevybalila a nechala som ju do druhého dňa. To už obal skoro praskol.
Mám dobrého známeho veterinárneho lekára, ktorého som úplne náhodou ráno stretla. A jeho rada-jasne, že nejesť!!Hneď mi vymenoval rôzne príčiny, čo mohlo kačku „zduť“.
Poobede som mäso zbalila, zobrala som bloček a išla som tovar do nákupného centra reklamovať.
Žiadny problém nebol.
Pani, ktorá vybavovala reklamáciu, kačku zobrala, na môj bloček napísala, že som nespokojná s tovarom, ja som to podpísala a tým to haslo.
Pri pokladni zahlásila, že tovar berie na reklamáciu a išla do predajne.
Nechtiac som išla za ňou v úmysle pozrieť sa na ostatné kačiatka a prípadne kúpiť novú.
Ale pani reklamátorka ma predbehla.
Šup kačku do chladiaceho boxu medzi ostatné.
Skoro som odpadla. V tom okamihu som nevedela, ako mám zareagovať.
A ako som reagovala? Hanbím sa priznať!
V tom šoku nie že by som ju upozornila, alebo urobila iné opatrenia-utiekla som.
Až keď som vyšla z obchodného centra, vyjasnilo sa mi, čo som videla.
Uvedomila som si, že som mala nejako zakročiť. Ale ako? Bola som nahnevaná, šokovaná…
Je to vôbec možné? Ale pravdu povediac, ani neviem, kde by som sa mala sťažovať.
A komu? Na veterinu, poslať fotku potravinárom?
Do novín? Možno by bolo dobre, keby v každom obchode mali aj uvedené, ako v prípade reklamácie postupovať.
Obyčajný smrteľník, ako napríklad aj ja, je bezradný…
Išla som sa relaxovať do iného obchodného centra. A hneď som zamierila k chladiacemu pultu s hydinou.
A hľa! Kačiatko také isté, malinké, nenafúknuté. Bez akcie, trojnásobne drahšie.
Je víkend.
Idem urobiť nákup. Čo variť?
Červenú kapustu máme, aj mrazenú knedľu.
Čo tak k tomu peknú, veľkú, bez akciovú kačku?
Mňam-mňam-mňam…
Kontakt